Csillagpor - Versek a lélek melengetésére....

A vers a lélek, az elme és a szavak virága....

Friss topikok

Herner Anna: Álom - Valóság

2011.01.27. 21:06 :: Eleison Kyra

 

Herner Anna: Álom - Valóság

Harmatos esténk volt már, hűvös,
A nap megvetette dunnáját.
Magam úgy éreztem mint egy bűnös,
Tilalma: nem aludhatja álmát.

A hintaágyban halkan szunnyadtam
Akár az ott égő gyertyaláng,
Valakiről ébren álmodoztam.
Álmodtam - éppen Rólad tán.

Hirtelen valaki mögém lépett,
A levegőben érződött vágya,
Fülembe súgott egy szót, szépet.
Nem volt többé valóság világa.

Sosem láttam arcát, de éreztem;
Mindig is vártam, hogy eljön értem...
Azt súgta: "Szeretlek". Elhittem.
Ő fölém hajolt, tőrrel a kezében.

Szólj hozzá!

Címkék: vers herner anna

A bejegyzés trackback címe:

https://kyraversek.blog.hu/api/trackback/id/tr782619171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása